středa 13. srpna 2014

Knihy a filmy;)

Po delší době je tu nový příspěvek :) V sobotu jsem byla s přítelem na oslavě a všichni jsme si to tam užili. Zahráli jsme si skvělou hru Párty Alias :D Jinak mám teď nervy ze zkoušky, která mě čeká koncem srpna, a tak se učím a učím a snažím se zůstat v klidu a moc se nestresovat :D I proto tu teď bude málo příspěvků. A teď už k tomu hlavnímu :D Náhodou jsem narazila na DVD Nádherné bytosti a chvíli na to na DVD Hostitel, a tak jsem se rozhodla, že se s vámi o to podělím a vyfotila jsem je i s knihami :))
Doufám, že se máte dobře :))








2 komentáře:

  1. Hostitele knížku bych chtěla - četla jsem ji dvakrát a je jedna z mých nejoblíbenějších, ale film nikdy nechci vidět - zkrátka si chci uchovat svoje představy a moc nechápu, jak se tahle knížka mohla zfilmovat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě první viděla film a teprve potom jsem četla knížku :)) to chápu někdy je to tak lepší, nechat si jen ty představy :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)