úterý 18. srpna 2015

Kosmetické úlovky za měsíc červenec

A je to opět tady:) pár kosmetických úlovků za měsíc červenec :)
přidala jsem sem i nákupy z Německa, které jste mohli vidět zde a také nákupy z www.eosbalm.cz- o tom zde ;)

 v Oriflame jsme si koupila jedny mono stíny 
od Dermacolu sprchový gel Černá třešeň a tělové mléko Vodní meloun :) 
tyto vůně patří mezi mé oblíbené 
a od kamarádky jsem dostala lak na nehty 
Rimmel London 300 Glaston Berry :))




nesměla chybět asistence od Jackie :D


a málem bych zapomněla na lak na nehty s efektem od Dermacol 
07 Carnival pixel ;)


A co vy jste si koupili? :))
pro dnešek se s vámi loučím a těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Já jsem toho v srpnu moc nepořizovala. Pořád jsem na cestách. Líbí se mi laky na nehty

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)