středa 15. července 2020

Levandulová farma Starovičky

Vítám vás u nového příspěvku :) Napadlo mě, že bych vám mohla napsat o mém oblíbeném místě s levandulí a to Levandulové farmě. V srpnu 2018, když jsme byli na dovolené, jsem na instagramu jedné slečny objevila levandulovou farmu. Našla jsem si, že je to blízko nás a vydali jsme se tam. Z místa jsem byla nadšená. Nejdříve jsme zašli do levandulového obchůdku, koupili jsme si vstupenky a vydali se na levandulové pole. Tou dobou už tam nebylo tolik levandule jako bývá v červnu a začátkem července, ale i tak to byla krásná podívaná. Levandule nádherně všude voněla. Podruhé jsme byli na farmě loni v půlce července a taky to bylo krásné. Letos nám to konečně vyšlo a stihli jsme levanduli koncem června, kdy bylo celé pole rozkvetlé <3 Stránky na levandulovou farmu zde a na fb stránku zde. Na stránkách najdete všechny potřebné informace.

Levandulová farma má momentálně kampaň na hithit a já je tam moc ráda podpořím. Pokud byste je také chtěli podpořit kampaň najdete zde. <3

Na ukázku tu mám pár věcí, co jsme si v průběhu let v levandulovém obchůdku koupili. Hodně jsme si oblíbili Levandulimo, tu si kupujeme pokaždé. Pak jsem koupila magnetky, voňavý polštářek srdíčko, od kamarádky mám voňavé mýdlo a letos jsem koupila polštářek slona Standu, pohled a samozřejmě tu limonádu.


A ještě jsem si vzpomněla, že odtud mám voňavé levandulové vosky do aromalampy.  


Fotky z dovolené 2018. Tedíkova první dovolená. 



Fotečky z levandulového obchůdku. 



Z výletu v roce 2019. Na ten jsme vyrazili s kamarádkou, která to měla jako překvapení k narozeninám. Zmrzlina je také z obchůdku.  <3





Vedle pole s levandulí kvetly krásné slunečnice. 





Letos jsem si vyfotila levanduli Instax foťákem. Jeli jsme opět s kamarádkou a s Tedíkem. Kamarádka nám udělala společné fotky, až je budu mít, tak vám některé ukážu v jednom z dalších příspěvků. Jsem na ně strašně zvědavá a moc se na ně těším. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)