sobota 21. listopadu 2020

Knižní novinky

 Vítám vás u knižních novinek. Objednávala jsem opět na eshopu Knihy Dobrovský a ještě na Albatrosu- tady jsem využila slevový kupon. 



Ráda sleduji seriál Slunečná, tak jsem si hned musela objednat knížku. Objednala jsem ji i pro mamku jako dárek. Také seriál sleduje. Knížky jsem objednala v Knihy Dobrovský. Využila jsem dopravu zdarma při nákupu nad 300 Kč. 


Dále tu mám objednávku z Albatrosu. Knížku Kluk s křídly jsem dostala jako dárek k nákupu. 


Už nějakou dobu jsem měla vyhlídnutou tuto vánoční knížku. Doufám, že v ní načerpám spoustu inspirace na Vánoce. 


Po knížce Retrohraní jsem už taky nějakou dobu pokukovala, ale byla vyprodaná. Je tam plno her, které jsme jako děti hrály a přijde mi tato knížka naprosto skvělá. Už se těším, až naši Kristýnku tyto hry naučíme. 


Od Terezy Salte jsem četla Šlehačková oblaka, a tak jsem si nemohla nechat ujít ani Karamelovou džungli. Mám ji rozečtenou, ale momentálně mi přečtení knížky s malou trvá déle.


Máte některou z těchto knížek? Jaké knížky jste si pořídili vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)