neděle 16. ledna 2022

Kosmetické úlovky za měsíc prosinec

Vítám vás u mých kosmetických úlovků za měsíc prosinec. Uteklo to strašně moc rychle a máme tu zase nový rok. Vánoční svátky jsme si užili a byl to příjemně strávený čas. Když jsme u prosince, tak tu také zmíním adventní kalendář, který jsem vyrobila pro Kristýnku. Otevírání pytlíčků ji bavilo a líbilo se jí, že tam vždycky něco našla. <3



Ještě máme nazdobený vánoční stromeček, tak jsem kosmetiku nafotila u něj 


Každý rok si v Sephoře vyberu nějakou speciální vánoční sadu od Benefit. Tentokrát jsem zvolila produkty na obočí. Měla jsem štěstí, že zrovna probíhala sleva 30%  přímo na Benefit s kódem, který na mě vykoukl na stránkách Sephory. Sada vyšla dost výhodně, tak jsem si vzala rovnou dvě a při nákupu nad 1000Kč byl jako dárek fixační gel, který se mi zrovna náramně hodil. 


Od kamarádky jsem dostala dvě věci od značky Rituals- sprchovou pěnu a gel na ruce  


Když pěnu vytlačím, tak je ve tvaru krásné růžičky. Je to boží. To se vážně moc povedlo. 


Dále tu mám sprchový gel Fa 


Houbičku na make-up a stojánek na houbičku Ebelin 


A jako poslední tu mám masážní set na obličej od Ebelin- pleťový masážní váleček a masážní kámen 



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)