úterý 24. října 2023

Knižní novinky za poslední měsíce

Vítám vás u shrnutí knižních novinek za poslední měsíce (snad jsem na žádnou nezapomněla, dyžtak doplním v nějakých příštích). Také mám knižní novinky jako e-knihy, k svátku jsem si přála čtečku knih a ukážu vám ji v některém z příštích příspěvků.  


Na facebooku na bazarové skupince knih jsem zahlídla knižní sérii, kterou jsem si oblíbila. Měla jsem ji půjčenou z knihovny a jsem ráda, že ji mám i v knihovničce. Jsou to díly Všechno, co máme, Všechno, co jsme opustili a Všechno, co dáme


Paní tam měla na prodej i další knížky a vybrala jsem si ještě jednu Sedmilhářky. Seriál jsem viděla, tak jsem zvědavá na knížku. 


Od mé oblíbené Jojo Moyes tu mám dvě knížky Jako hvězdy v temné noci a Loď plná nevěst. Zatím jsem ještě ani jednu nečetla, ale první jsem půjčila mamce a líbila se jí. Nově vyšla Paříž pro jednoho  
a jiné povídky. Těším se, až si ji pořídím. 


Také mě zaujala knížka Pythie od české autorky Veroniky Černé, jsem na ni opravdu zvědavá a musím se do ní brzy začíst 


Co říkáte na mé knižní novinky? Četli jste něco z nich? 
Budu ráda, když se o to podělíte v komentářích <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)