pátek 20. června 2014

Mé knižní série /4/

Dnes to bude série Tajný kruh :) Brácha vyhrál poukázku do knihkupectví a dal mi ji. Tak jsem se rozhodla, že si dokoupím dva díly do této série a to Otrokyně a Lov. Autorkou je L. J. Smith- napsala tři díly a to Zasvěcení, Otrokyně a Moc, další tři díly Rozkol, Lov a Pokušení  na motivy trilogie Tajný kruh od L. J. Smith napsala Aubrey Clark.
Moc jsem nebyla nadšená z dílu Otrokyně, ale ostatní se mi celkem líbily, ještě mi chybí přečíst díl Pokušení a na ten se vrhnu o prázdninách, mám tento díl zařazený do listin mých knížek. Tak uvidím, kdy se dostane na řadu :D Seriál na motivy této série se mi líbil, škoda, že byla jen první série. Ta skončila dobře a napínavě, že by další série mohla skvěle pokračovat. A co vy a tato série a sledovali jste seriál? :)
Tady fotečky dvou nových dílů a potom dílů společně :))





5 komentářů:

  1. O teto serii slysim prvne, ale asi se na ni podivam trochu detailneji :))

    OdpovědětVymazat
  2. určitě se podívej, stojí to za to :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den přeji,
    za prvé bych ráda vyjádřila nadšení ze série, kterou jsi popsala, ty názvy mě nenechávají chladnými :)
    a
    za druhé, protože jste holky na blogu dvě, přináším vám nominaci na blogger TAG, najdete jej na stránce http://ad-libri.blogspot.cz/2014/06/blogger-tag-1-ono-jich-asi-bude-vic.html#more

    Doufám, že takováto událost se vám ještě nestala, aby nedošlo k mýlce :D. Mějte se hezky a těším se na odpovědi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za mýlku Monulko v odstavci s názvem "za druhé" :).

      Vymazat
  4. také přeji krásný den :) tvé nadšení mě těší :)
    na otázky z nominace se kouknu a budu se snažit na ně, co nejdříve odpovědět :) děkuji za nominaci :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)