pátek 17. července 2015

Kosmetické úlovky za měsíc červen

Je tu ještě příspěvek před dovolenou :)) dneska jsou to kosmetické úlovky za červen a přidala jsem sem i nákupy z Prahy :))


od kamarádky jsem dostala balzám na rty Chupa Chups :))
krásně voní :))


poštěstilo se mi koupit si tento srdíčkový štětec od Essence 
(chtěla jsem ho už dříve, ale nesehnala jsem ho)




stíny na oči- Oriflame, Sephora a Dermacol 


laky na nehty- Sephora a Oriflame :)


a vůně od Essence :)


a na závěr plyšový Bobek
sbírala jsem body z Dobré vody a včera mi přišel tento krasavec :))


Těším se na vás u příštího příspěvku ;))

4 komentáře:

  1. Vyzerajú dobre. Ja som za tento mesiac vôbec nenakupovala :/

    Pozývam ťa na moju giveaway :) http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají pěkně a máš i hezký blog :)
    kdyžtak se podívej taky na můj --> http://girl-of-the-world.blogspot.cz/ <-- a kdyžtak přidej nějaký komentář, nebo pravidelného čtenáře:))
    jinak článek moc pěkný:)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)