sobota 2. dubna 2016

Mé knižní série /11/

Po dlouhé době tu je knižní série. Přibylo mi pár nových sérií, a tak jsem si řekla, že musím udělat pokračování příspěvků Mé knižní série. Dneska to bude série Hunger Games. :) Dneska jsem to focení měla trochu dobrodružnější :D Sérii jsem stále nečetla a musím s tím už něco udělat, ale filmy jsem viděla všechny díly. Snad se ke knížkám brzo dostanu. A co vy četli jste tuto sérii? :)


 Šla jsem se dneska projít a řekla jsem si, že dnešní sérii nafotím někde venku :)



Zrovna jsem nebyla v nejlepším rozpoložení (bolela mě hlava, a tak jsem si říkala, že procházka bude fajn a bude mi líp) a podle toho to focení dopadlo, seřadila jsem špatně díly vedle sebe, když jsem fotila každý díl zvlášť, tak jsem omylem nenafotila první díl a místo něho nafotila druhý díl- takže fotky po sobě jsou ve foťáku takhle - Vražedná pomsta, Síla vzdoru, Vražedná pomsta a Aréna smrti nějak na fotkách chybí (tak jsem to dopletla i tady, chybí mi na fotkách Vražedná pomsta a ne Aréna smrti :D). Na facebookové stránce najdete fotku dílu Aréna smrti a díky tomu mi došlo, že jsem to tady dopletla a napsala špatně. Stalo se to proto, že v jedné ruce jsem držela foťák a v druhé knížky a nevšimla jsem si, že jsem tam dala jeden díl dvakrát. Když se daří, tak se daří :D  Snad příští venkovní focení bude lepší :)


A taky děsně foukalo, to byly dneska podmínky na foceni :D


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)