čtvrtek 18. dubna 2019

Úlovky z knihovny

Vítám vás u dalších úlovků z knihovny. Ty minulé byly o knížkách s vyráběním a ještě je mám půjčené. Pojďme se podívat, co jsem si půjčila tentokrát.


Zahlídla jsem knížku Hru o trůny, tak jsem si řekla, že si ji zkusím půjčit. Uvidím, jestli se do ní začtu a budu chtít další díly 


Jako další mě zaujala knížka Sběratelka. Vůbec ji neznám, tak jsem na ni zvědavá. 


Předchozí knížky v knižním klubu Martinusu mě moc nezaujaly. Lolitu jsem před pár lety začala číst, ale nedočetla jsem. Tak to zkusím teď, když je v knižním klubu na duben. Zapojili jste se taky? :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Tak zrovna Hra o trůny je super. Začala jsem ji číst minulý týden a nemůžu se od ní odtrhnout! :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)