sobota 4. května 2019

Knižní novinky

Vítejte u nového knižního příspěvku. Minulý pátek jsem byla v knihovně. U výpůjčního pultu jsem měla říct heslo: Kniha mi sluší a dostala jsem slevu 50 Kč do knihkupectví.


Zašla jsem do knihkupectví Kosmas, ve kterém se dala sleva uplatnit. Knížku jsem si vybrala ve výloze. Viděla jsem ji už na instagramu, ale nevěděla jsem, že už vyšla i u nás. Volba tedy byla jasná. 


Knížku mi paní krásně zabalila <3



Knížka, kterou jsem si vybrala je od youtuberky Zoelly- Pojďte slavit. Právě u ní jsem ji viděla na ig a hned mě zaujala. V knihkupectví jsem si ji prolistovala a věděla jsem, že knížku musím mít. 


Na databazi knih přes bazar jsem si objednala knížku Moje pacifická hřebenovka a moc jsem se na ni těšila. Přečetla jsem ji za dva dny. Líbilo se mi, jak byla napsaná.Obdivuji Moniku Benešovou, že zvládla Pacifickou hřebenovku. Knížka mě vážně bavila a četla se mi moc dobře. 


Knížku Divočina jsem četla v červenci a to jsem ji měla půjčenou z knihovny. Musela jsem ji mít ve své knihovničce, tak jsem si ji za pár měsíců koupila v knihkupectví. Ani nevím, kdy přesně, ale už byla v některých vyprodaná. Dneska jsem se dívala na předešlé knižní novinky a zjistila jsem, že jsem ji na blog ještě nedala. Tak ji dávám teď a hodí se to i k předešlé knížce. :) 


Jaké máte knižní novinky vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)