čtvrtek 18. července 2019

Kosmetické úlovky za měsíc červen

Vítám vás u kosmetického příspěvku. Tentokrát tu mám nejvíc věcí z Avonu. Objednáváte si Avon a co za produkty máte v oblibě? Budu ráda za vaše komentáře.


Jako první jsem z Avonu objednala sprej na nohy a do bot s levandulí (na té si nějak ujíždím :D, miluji levanduli)


Další jsem vzala vůmi Imari fantasy. Jelikož měli akci na druhou vůni, tak jsem stejnou vzala i pro mamku. 


Pak mě zaujala řasenka mark Big & daring a tu jsem také vzala i pro mamku. S řasenkou jsem moc spokojená. Nejdříve jsem si musela zvyknout na zaoblený kartáček, ale pak už to bylo bez problému. Klidně bych šla do ní znovu :) 


Opět tu mám z Avonu laky na nehty, které mám moc ráda. Odstíny Lavender sky (zase ta levandule) a Rushing coral :) 


A poslední tu mám dárek z časopisu Joy rtěnku od Essence 03. Odstín se mi moc líbí a rtěnka krásně voní.  


Co jste si nového z kosmetiky pořídily vy? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Taky hodně objednávám z avonu, dělá ho kamarádka :) já mám nejraději pěny do koupele, voňavky a sprcháče. Jo a taky tam kupuju docela ty čistící věci na obličej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám z avonu nejraději laky na nehty a teď jsem si oblíbila tady tu řasenku, co jsem si koupila :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)