neděle 18. srpna 2019

Úlovky z knihovny

Vítám vás u dalších úlovků z knihovny. Na úvod se opět vrátím k těm předešlým, které najdete zde. Jako první jsem přečetla Život, na který metr nestačí- knížka se mi líbila, četla se mi dobře. Když jsi odešel jsem nepřečetla, nemohla jsem se do příběhu začíst, tak jsem ji odložila. Oproti tomu Zmizela v mlze se mi četla dobře a byla jsem zvědavá, jak to celé dopadne. Pak jsem měla dvě knížky od Jojo Moyes- Dívka, již jsi tu zanechal. Ta mě naprosto pohltila a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Ke konci jsem si hodně pobrečela. Stříbrná zátoka se mi taky líbila. Ze začátku se mi četla hůř, ale pak jsem se začetla.


Dnes tu mám jen dvě knížky. Mám je půjčené skoro měsíc a teprve před pár dny jsem se pustila do knížky Levandulový pokoj. Nejspíš i proto píšu tento příspěvek až dnes. Momentálně jsem zvědavá, jak se bude příběh dál vyvíjet. 


Čáry života si chci přečíst už delší dobu a konečně jsem se ke knížce dostala. Doufám, že se mi bude líbit. Série Divergence se mi líbila, snad to tak bude i s touhle. 


Co teď čtete vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)