středa 21. října 2020

Dětské knížky- Svojtka

 Vítám vás u slibovaného příspěvku s dětskými knížkami svojtka.cz. Převážně tu mám knížky tzv. Minipedie, které se mi strašně moc zalíbily. Jsou to takové interaktivní knížky, se kterými si děti vyhrají. Některé obrázky v knížkách jsou vysouvací nebo otočné. Objednávala jsem na svojtka.cz a Knihy Dobrovský. 

Nějaké knížky mám jako dárky a některé pro naši malou. <3


Objevujeme Svět na stavbě 


V této se například vysouvá jeřáb



Tady se ukáže, kdo staví zeď 



Objevujeme svět Hasiči 


Co ukrývá hasičské auto 


Tady vyjíždí hasičské auto 



Objevujeme svět Před spaním 


Zavřená a otevřená očka 


Zakrytí peřinou 



Leporelo Zvířata 



I se stránkou se zrcátkem 


Jak se žije Pečení 


Otáčí se a posouvají se zákusky 


Otevření dvířek skříňky 



Jak to žije Mláďata 


Hýbání se zvířátky 


Pohyb s prasátky 



Jak to žije Mazlíčci 


Opět posunutí zvířátek 


Knížky se mi moc líbí a určitě ještě nějaké další nakoupím. <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)