sobota 12. prosince 2020

Kosmetické úlovky za měsíc listopad

Vítám vás u kosmetických úlovků. Uteklo to rychle, je tu prosinec a já sem dávám kosmetické úlovky za listopad. Už se těším na úlovky za prosinec. Myslím si, že ty budou opět největší. 


Koupila jsem si dva krémy Nivea. Už jsem je párkrát měla, tak jsem si řekla, že si je zase pořídím. Modrá Nivea je podle mě taková klasika a patří k mým oblíbeným krémům. 


V dm jsem neodolala rozjasňovači od Essence s perníčkama <3 Vypadá moc krásně. Až je škoda do něj vůbec sahat :D 


Dochází mi moje oblíbená tvářenka Galifornia od Benefit. Mám už v ní pořádnou díru. Na facebooku Kosmetika od Romči jsem si tedy objednala novou. 


Uvnitř vypadá moc krásně a jsem s ní hodně spokojená. 


Plus jsem si ještě objednala rtěnku od The Balm Namaste 


A k tomu ještě oční stín od Nars odstín Madrid 5341 <3 



Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)