neděle 9. listopadu 2014

Hvězdy nám nepřály a další...

Knížku Hvězdy nám nepřály jsem si chtěla koupit už před nějakou dobou, ale pořád jsem to nějak odkládala a teď ji mám koupenou a dostanu ji jako dárek nejspíš na vánoce, ale prostě jsem to sem musela dát už teď :) Pak jsem si koupila náhrdelník v Tally weijl a jsem s ním moc spokojená, včera jsem si ho vzala na rodinnou oslavu :) váhala jsem, jestli si ho mám koupit, nakonec jsem ráda, že jsem si ho koupila :)


Jackie mi doslova skočila do focení :D byla zvědavá, co zase fotím :)



pokud máte rádi písničky od Kristiny, tak si tady tu pusťte jmenuje se Ta ne :) písnička zní velice dobře ;)

https://www.youtube.com/watch?v=rqvy-AbA8vA

2 komentáře:

  1. Knížku jen a jen doporučuji je úžasná já osobně jsem jí četka asi 3 krát a vím že moje kamarádka taky , zamiluješ se do toho !! :)
    John Green je úžasný spisovatel podle mně :)
    Náhrdelník je krásny :) udělala jsi dobře že sis ho koupila !! :) http://beautyfromgirs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na ni těším :)) film jsem zatím taky neviděla, ale asi si první přečtu knížku a potom se podívám na film :)
      děkuji :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)