neděle 16. listopadu 2014

Podzimní výzdoba „do okna“

Je tu další podzimní tvoření :) Konečně jsem udělala výzdobu na parapet do okna :) První byla potřebná výplň do květináče :) dá se použít např. polystyren ;)



Větvičky se šípky jsem zabodla do výplně :)


Postupně jsem přidávala naše už známé mochyně, které jsem už použila minule :D




Jako výplň mezi „větvičkami“ jsem použila listy 


Na ozdobení jsem opět použila květy :)


Pět mochyní jsem k sobě připevnila drátkem a potom je připevnila na silnější drátek a zapíchla do květináče :)






Tyto „větvičky“ použiji na ozdobení dřevěného zábradlí na parapetu. Některé mochyně jsem připevnila lepící pistolí, aby jich na jedné „větvičce“ bylo více :) celkem jsou tam tři :)


Tady je konečný výsledek 



Tady už umístěné na parapetu :)



Pohled zepředu :)




Myslím si, že je to rychlá a jednoduchá výzdoba :))
Chystám vánoční vyrábění, tak se těšte ;))


4 komentáře:

  1. Moc pěkně to vypadá :)
    Nechceš přidat i fotografii zepředu s tím ozdobeným parapetem? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Jsem ráda, že se líbí. Užij si vyrábění :))

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)