pondělí 9. března 2015

Avon štětce, laky na nehty a zdobení nehtů :))

Ahojky! V dnešním příspěvku budou štětce z Avon, které jsem si objednala přes kamarádku :) dva jsou na nehty a třetí (prostřední) je na líčení očí :)





Včera jsem si nalakovala nehty těmito laky :)


 Jako první jsem použila průhledný lak  Oriflame z řady THE ONE


Poté jsem použila lak Lavend (světle fialkový je) z Oriflame


Po zaschnutí jsem dala na nehty šablony z Oriflame a nanesla červený lak Very me Red opět Oriflame


V přechodu mezi červeným a fialovým lakem jsem na ozdobení použila lak od Essence z řady THE NUDES 04 cupkake topping :)) a na závěr jsem opět použila průhledný lak ;)


A tady je výsledek :)



Tady mě brácha fotil, jak to chystám :D



Jackinka měla pohodičku a žužlala kostičku :)


Potom jsme šli na procházku a tady je pár fotek :))



2 komentáře:

  1. Moc povedené nehty a hezký pejsánek. :3
    Strašně mi chybí ty časy, kdy jsme měli taky psy. Kdy jsme bydleli na statku na vesnici, procházky se psy patřily mezi mé nejoblíbenější činnosti. Venčili jsme je s bratrem, chodili jsme třeba tři hodiny po polích, naši psi rádi lovili myši, ale i větší zvířata. Mysleli jsme si, že jako zajíce nebo srnu by ti naši ratlíci neulovili, ale jednou chytili kolouška. :D :O To byl strašný šok. :D Vůbec jsme tehdá nevěděli, co dělat. :D Tak jsme tam dovedli tátu a byl guláš. -_- :D

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :))
      Jééé tak to je fajn :) taky chodíváme s Jackie na pole, nic teda neloví. Jedině když je sníh, tak sněhové koule :D je to příjemné vyrazit na procházku s pesanem :))

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)