neděle 29. března 2015

Knižní přírůstek

Dneska jsem celé odpoledne dělala na seminární práci a zítra na ní budu pokračovat. Na večer jsem si už dala oddech a rozhodla se napsat tento příspěvek. Venku je škaredě a prší, tak si zpříjemňuji čas na blogu :) 
Dlouho jsem měla v plánu pořídit si knížku Dívka s pomeranči, a tak když měli na knihcentrum poštovné zdarma, využila jsem toho a knížku jsem si objednala. Tuto knihu jsem již zmiňovala zde.



S knihou mi přišel i malý knižní katalog 



Myslím si, že se ke knize skvěle hodí tato svíčka, kterou mám od kamarádky :)


Spousta pomerančů.... ;)


Čím vy jste si udělali v poslední době radost? :))

4 komentáře:

  1. Knížku jsem četla a moc se mi líbila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbila a musela jsem si ji prostě pořídit do své knihovničky :D :)

      Vymazat
  2. Já si udělala radost sukníí a štětci :D:))
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)