neděle 17. května 2015

Kosmetické úlovky za měsíc duben

Duben už je dávno za námi a já jsem se dneska rozhodla udělat tento příspěvek, 
kterým ten daný měsíc shrnu  :)


s mamkou jsme si pořídily Balea tělové mléko do sprchy 
obě jsme si ho moc oblíbily :)


dále jsme koupily sprchový gel Radox milk & berries :)


mamka si pořídila černou tužku na oči Miss sporty :)


z Oriflame jsem si objednala Fixátor make- upu The ONE :)


jako další věc z Oriflame jsem si objednala tužku na oči 
Very Me New York- Snow white


v časopise Harper's Bazaar byl dárek- mýdlo, které hodně voní po citrusech
 (zatím jsem ho nevyzkoušela)


 za duben mám dva nové laky na nehty (první jsem již zmiňovala zde)
druhý lak- Essence:  09 lucky jsem měla jako dárek v časopise JOY :) 






Co jste si pořídili vy? Objevily jste nějaké nové věci, které jste si oblíbili? 
Budu ráda, když se o ně podělíte ;))
Těším se na vás u dalšího příspěvku :))

2 komentáře:

  1. Super článok:)
    bola by som rada, ak by si si našla čas na môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)