čtvrtek 21. května 2015

Knižní přírůstky k svátku :)

Dneska mám pro vás příspěvek o mých knižních novinkách :))
Balíček s knížkami mi přišel v úterý dopoledne. Netrpělivě jsem na něj čekala :D


venku je škaredě, a tak si alespoň udělám radost čokoládkami :)) 


opět jsem si natrhala šeřík, krásně nám to doma provoněl :))
miluji vůni šeříku :) 



A teď už hurá na balíček :))



už je vám jistě jasné, kterou knížku jsem si hlavně objednala :)


na Girl online jsem se snad těšila nejvíce :) 
však už jsem psala, že se na ni těším nějak od ledna a konečně už ji mám ;) 
samozřejmě jsem se už do knížky začetla a čte se moc dobře :))
(nebojte nebudu nic prozrazovat)



objednala jsem si jednu knížku, co byla za dobrou cenu (79,-)
(a už jednou jsem se na ni dívala)


samozřejmě mi nemůže chybět další díl do mé knižní série :) 


tato knížka mě zaujala a doufám, že bude dobrá :) 
psala jsem k ní něco už zde


a tady jsou knížky pohromadě :))


A co vy koupili jste si nějakou knížku stejnou jako já nebo nějakou jinou? ;) 
Budu ráda, když mi to napíšete ;)

Těším se na vás u dalšího příspěvku :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)