pondělí 8. června 2015

Kosmetické úlovky za měsíc květen

Dneska pro vás mám kosmetické úlovky :) jsou to věci z Oriflame a spíše doplňky ke kosmetice než kosmetika samotná :) pojďme tedy na to ;)



objednala jsem si plochý štětec na make- up Giordani Gold 



dále jsem si objednala malý flakón s rozprašovačem- ve flakónu je lahvička
a do té po vyjmutí pumpičky nasprejujete parfém a nebo pokud nemá 
parfém rozprašovač, tak jej tam nalijete a nemusíte
brát celý parfém ;) 


jako další věc, co se mi bude hodit na kosmetiku na dovolenou je 
Cestovní sada obalů na kosmetiku 


jsou tu lahvičky- ideální na šampón, sprchový gel a další, 
malé kelímky na krémy, na masku na vlasy a „špachtlička“
sada obsahuje také nálepky, kterými si popíšete, co kde máte ;)


další skvělá věc na kosmetiku je tato Cestovní kosmetická taštička 


po rozepnutí se vám ukáže plno kapsiček 
a taštička se dá i někam zavěsit :) 



____________________________________________________________________

a na závěr tu mám jahodový balzám na rty, který jsem dostala od kamarádky :))
vypadá krásně a je skvělý :))



A co vy jakou kosmetiku jste si pořídily? ;)
Těším se na vás u příštího příspěvku :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)