úterý 2. června 2015

Květnové fotečky

Ahojky :))
dnešní příspěvek bude z květnových foteček, jak už vám prozradil název ;)

z procházky s Jackie 

Jackie hnala kupředu :D


pár fotek z další procházky :))






s přítelem jsme si je objednali moc dobré burgery :)) <3 


a byly k tomu i hranolky (kdo to má sníst po tom burgeru :D)



v květnu jsem si nejvíc zamilovala knížku Girl online 
oooh prostě tu knížku miluji <3 


poslední květnový víkend se u nás konaly hody a konala se jako každý rok výstava chovatelů 
v chovatelně také probíhá malá a velká tombola 
v malé jsem si vytáhla akorát los na tatranku :D 
ve velké jsme měli s přítelem letos větší štěstí- 2 vína, 1kg kmínu a pracovní rukavice :D

tady máte pár fotek z výstavy 




nejvíce se mi líbili tady ti ptáčci- Zebřička se jmenují
pískali jako ty pískací hračky :D 
hned bych jednoho brala :D 



takoví roztomilí 


a nesmím zapomenout na tyto roztomilé králíčky, které jsem si hladila :)) 
 ňuňánci krásní <3  
(kdyby zůstali tak malí napořád, bylo by to fajn)


na hodech jsem akorát koupila dvě lízátka domácí výroby
 borůvka a brusinka :) 
kolotočů u nás letos moc nebylo, jelikož byly na jiném (menším) místě, než bývaly,
takže nic moc letos 



setkání Jackie a Mali- nedalo se je vyfotit spolu
vždycky šly jiným směrem (hlavně daleko od sebe)
tady jsem chtěla, aby dal brácha Jackie k Malině :D 


Příští příspěvek bude knižní a v tom dalším se můžete těšit na kosmetické úlovky za květen ;))
Přeji krásný zbytek dne :)) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)