středa 23. září 2015

Zapomenuté knižní novinky :)

Před pár dny jsem si uvědomila, že jsem zapomněla zmínit dvě knižní novinky do mé knihovničky :)
Jsou to knížky Zůstaň se mnou- Gayle Formanová a Papírová města- John Green :)


Zůstaň se mnou jsem četla o prázdninách a do knihy 
jsem se tak začetla, že jsem ji měla během dvou dnů přečtenou :)
tahle kniha mě naprosto dostala
film jsem viděla teprve před pár dny 
(nějak jsem pořád neměla na to podívat se i na filmovou verzi)


Papírová města jsem zatím nečetla a film jsem také ještě neviděla 
brzy se do ní pustím (snad), chci si těch knížek přečíst moc, 
tak uvidím,kdy se k ní dostanu  :D 
a také mám v plánu si koupit další knihy od Johna Greena :)


A co vy četli jste tyto knihy?
Jak se vám líbí knihy od Johna Greena? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)