neděle 4. října 2015

Balíček Douglas

Mám za sebou víkend plný rodinných oslav a jsem z toho všeho docela unavená, 
byl to příjemně strávený víkend a vzniklo plno pěkných fotek :)
A jak jste strávili víkend vy? ;)




Původně jsem chtěla dát na blog kosmetické úlovky za měsíc září, ale
nakonec jsem se rozhodla, že vám ukážu, co jsem si koupila v Douglas 
(asi bych už vážně měla jít spát- co slovo to překlep :D ) 




objednala jsem si dva suché šampony 
třešničkový jistě všichni znáte ;)
zatím jsem je nezkoušela, ale mám to v plánu na zítřek :)


a pak jsem si řekla, že zkusím ještě tento modrý fresh


k objednávce jsem si mohla vybrat dva vzorečky zdarma
a vybrala jsem dvě vůně :)





Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 
(PS vážně musím jít spát- už se mi pletou i slova)

4 komentáře:

Budu ráda za vaše komentáře ;)