úterý 24. května 2016

Dva roky od založení blogu

Letos píšu tento příspěvek později, jelikož jsem 16. 5. 2016, kdy uplynuly dva roky od založení blogu, nebyla doma a neměla jsem přístup na internet. Myslím si, že to vůbec nevadí :) Úplně první příspěvek na blogu byl zveřejněn 23. 5. 2014- Simon Mawer v Brně :)
Opět jsem našla doma svíčku s číslem (stejně jako minulý rok- ZDE) a tentokrát jsem ji dala na muffin 


Blogování jsem si moc oblíbila a ráda pro vás tvořím další a další příspěvky :) Doufám, že se vám na mém blogu líbí a budete se sem rádi vracet :)) Děkuji za návštěvnost blogu a také za milé komentáře, které mi tu necháváte, mám z nich velkou radost :) 


Opět jsem si vypsala příspěvky, které se za ty dva roky objevily  na blogu  a za rok 2014 byl nejnavštěvovanější Výroba vlastní knihy- ukončení :))


Za rok 2015 byl nejnavštěvovanější příspěvek Výroba vlastní fotoknihy :) 
Výrobní příspěvky jsou oblíbené, snad brzo bude nějaký další ;) 


Nesmí chybět sfouknutí svíčky :)




Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Sice pozdě, ale gratuluji k blogovým narozeninám :) Snad se to číslo bude jen a jen zvyšovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) i když je to pozdě, tak to potěší :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)