středa 4. května 2016

Seriály, které jsem dříve sledovala (2)

Vítám vás u dalšího příspěvku, ve kterém najdete další seriály, které jsem dříve sledovala. V březnu jsem dávala první díl této seriálové série (můžete se podívat ZDE) a napsala i další díly. Rozhodla jsem se je vydávat postupně, aby to tu nebylo zahlcené seriály :) Pojďme tedy na to.

Beverly Hills, 902 10
Na tento seriál jsem si vzpomněla celkem rychle :D snad každý tento seriál sledoval. Je fakt, že ze seriálu si moc nepamatuji, tak leda každý s každým :D dneska by mě to zřejmě už nebavilo. 902 10: nová generace jsem nesledovala. Sledoval jste někdo? ;)


Sheena královna džungle
Tento seriál si moc nepamatuji, ale měla jsem ho nalepený ve svém sešitě o seriálech a filmech a dalších věcech, takže se mi podle obrázků aspoň trochu vybavil :) 


Hvězdná brána
Nesledovala jsem každý díl, ale občas jsem se podívala. S přítelem jsme se před pár lety podívali na všechny díly a také na navazující seriál Hvězdná brána: Atlantida :)


Chůva k pohledání
U tohoto seriálu jsme se vždycky nasmála, jejich hlášky jsou prostě super :D seriál jsem neviděla celý, a proto jsem se na něj předminulý rok podívala od začátku pěkně na všechny díly :)


Veronica Mars
Veronica Mars je seriál, který jsem sledovala v létě o prázdninách s dědou. Minulý rok jsem se znovu podívala na všechny díly a zjistila jsem, že byl v roce 2014 natočen film Veronica Mars :) Z čehož jsem byla nadšená :)



Chirurgové
V tomto seriálu jsem si oblíbila postavu Izzie :) seriál jsem sledovala tenkrát a podívám se na něj ráda i dnes, proto byl zařazen v příspěvku Seriálová mánie :) i když byly scény, na které jsem se moc dívat nechtěla, když měli pacienta s nějakým hodně velkým zraněním (krvavým), sice to moc neukazují, i tak mi to dělalo (stále dělá) zle


Volání mrtvých
Na tento seriál jsme v TV narazila náhodou a s mamkou jsme si ho oblíbily. Dávaly ho tenkrát v sobotu dopoledne :) více jsem psala ZDE 


Odložené případy
Seriál mě bavil, plno zajímavých nedořešených případů a líbilo se mi, jak se vždycky vzpomínalo na tu minulost třeba před 15 lety a jaké okolnosti předcházely, než se stala ta tragédie a někdo umřel. Seriál má 7 sérií a někdy se musím podívat na díly, které jsem už neviděla :) Mám pár oblíbených dílů, které si pamatuji a ráda se na ně znovu podívám :)

Sběratelé kostí
Sběratelé kostí jsem sledovala jednu dobu pravidelně, teď už jsem tento seriál dlouho neviděla, pořád jsou nové a nové díly. Líbila se mi přezdívka hlavní hrdinky- Kůstka :) Možná se na něj zase někdy podívám :)

Lovci pokladů 
Opět seriál, o kterém vím, že jsem ho sledovala, ale už si ho moc nepamatuji. Hlavní hrdinka byla profesorka a se svým asistentem se vydávala na dobrodružné výpravy 


Komisař Rex
Kdo by nemiloval Rexe :)) na seriál jsem se ráda dívala odmala :)


Na tyto kriminální seriály jsem se dívala s mamkou
Siska

Wolffúv revír
Big Ben

Kobra 11
Nesmrtelný Semir Gerkhan :D ten vystřídal hodně parťáků, seriál jsme sledovala ráda :) schválně jsem si našla kolik má seriál sérií a je jich 39 (série jsou po málo dílech ), všechny díly jsem rozhodně neviděla :D A co vy sledovali jste rádi Kobru 11? :)

Přátelé
Málem jsem zapomněla na seriál Přátelé :) Seriál má 10 sérií. Pozdější série jsem už neviděla celé. Ráda se na ně někdy podívám, jelikož na Přátelé se dá dívat pořád :) 


Ještě jsem si vzpomněla na nějaké starší seriály (seriály dávám tak, jak si na ně vzpomenu a jak jsem si je zapsala do svého seznamu seriálů, který je pořádně dlouhý)

Xena
Bojovnice Xena a její kamarádka Gabriella, kterou jsem měla v oblibě, to si pamatuji :D když jsem byla malá měla jsem podobný kruh jako Xena a hrála jsem si na různá dobrodružství :D


Akta X
Řešení paranormálních případů ústřední dvojicí. Seriál si taky moc nepamatuji, ale zařazený tu být musel :D byl své doby hodně sledovaný


S Club 7
Seriál o mladé pěvecké skupině. Pamatuji si, jak jsem seriál ráda sledovala a vyprávěla jsem o něm v družině :D to už je kupa let :D 

Pobřežní hlídka 
Nějak jsem na tento seriál zapomněla a vzpomněla si na něj před pár týdny a napsala si ho na papírek, abych ho sem dopsala, takže Pobřežní hlídku dopisuji, až dneska :) Řekla bych, že i tento seriál sledoval každý :) 


Jaké jste sledovali seriály vy? :) Měli jste v oblibě některý z těchto seriálů nebo ještě máte? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

3 komentáře:

  1. Beverly Hills, 902 10 jsem nesledovala. Asi před rokem jsem se na to chtěla podívat, ale nakonec jsem od toho upustila. Možná někdy... ale spíše ne.

    Chůva k pohledání je prostě klasika :) Ještě teď, když na na nějaký díl narazím na Prima Love, tak neodolám a podívám se :)

    Veronica Mars je seriál, na který se chci podívat už delší dobu, ale pořád ne a ne se k němu dostat. To samé platí i o seriálu Chirurgové.

    Na odložené případy jsem koukala, teď se občas také mrknu, ale už ne tak často. Ale nikdy jsem neviděla kompletně všechny série. Což je divné, vzhledem k tomu, jak jsem měla tento seriál ráda.

    Sběratele kostí sleduji a je to prostě skvělé :) Mám pocit, že sérií, která začne na podzim to už bude končit, ale nejsem si teď jistá.

    Komisař Rex, je Komisař Rex. Miluji ten seriál a Rexe :) Ale hrozné je, že vždycky když na něj koukám, dostanu chuť na housku se salámem :D

    Přátelé je další klasika, která vždycky pobaví :) I když mám dojem, že ty úplně první série jsem nikdy neviděla...

    Na Sisku koukala mamka, ale já překvapivě ne. Stejně tak je to u Wolfova revíru. Na Big Bena občas mrknou a Kobru 11 jsem ještě neviděla. A vzhledem k tomu, kolik to má sérií asi ani neuvidím.

    Ostatní seriály mi buď nic neříkají, nebo mě na nich nikdy nic moc nezaujalo.

    Teď se začínám modlit, aby nebyl můj komentář delší, než tvůj článek (ale říkala si, že dlouhé komentáře nevadí :D) a napsat seriály které sleduji, nebo dokonce ty které jsem sledovala... no měla bys čtení na několik hodin :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za skvělý komentář :) ráda si počtu dlouhý komentář ;) ještě budou další části seriálů, které jsem dříve sledovala :) je jich kupa a dalo zabrat, než jsem je dala dohromady :D na druhou stranu jsem na ně ráda zavzpomínala :) tak klidně, jestli chceš, napiš mi seriály, které sleduješ- ráda se inspiruji :)

      Vymazat
    2. Nemáš zač :) V tom případě se připrav na další dlouhé komentáře :D To by vážně bylo na dlouho, navíc si je sama všechny nepamatuju. Proto mám profil na serialzone.cz, kdybych ho tam neměla, nejspíš bych neměla vůbec ponětí jaké seriály sleduji, jakou řadu atd. :D

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)