pondělí 12. září 2016

World of beauty & SPA 2016

Vítám vás u dnešního příspěvku, který bude věnovaný pátečnímu výletu do Prahy :) Vyrazila jsem opět s kamarádkou a tentokrát jsme šly na kosmetický veletrh World of beauty & SPA 2016. Kamarádka vyhrála vstupenky, což bylo super :) Ráno jsme jely po půl sedmé z Olomouce vlakem a v Praze jsme byly pár minut před devátou. Na veletrh jsme dorazily kolem desáté a před vstupem už byl velký nával, ale dovnitř jsme se dostaly docela rychle :) Obě jsme byly na takovém veletrhu poprvé a neměly jsme představu, co od toho čekat. Myslím si, že to bylo dobré a obě jsme si tam našly to své :) Vevnitř jsem už nefotila, ale kochala jsem se spoustou kosmetiky :D A taky mě docela po dlouhém chození bolely nohy a ruka z kabelky, která mi přišla víc a víc těžší :D



Pár věcí jsem si na veletrhu nakoupila :) 


Koupelovou bombu, tekutou rtěnku Milani a Pečující a čistící ranní masku- více se dozvíte brzy ;) 


Mamce jsem také koupila koupelovou bombu :) 


Z veletrhu jsem zamířily na Nový Smíchov do prodejny NYX, potom do Palladia do Comic Point, Lush, Marks & Spencer a poté na Václavské náměstí :) Z celodenního chození nás už děsně bolely nohy, ale stálo to za to :) Miluji tyhle naše výlety <3 

Nákup v Tiger- tento sešit se mi hned zalíbil :) 



a plus k tomu ještě tato roztomilá krabička s kancelářskými potřebami :) 



První návštěva prodejny NYX- více v příspěvku Kosmetické úlovky za měsíc září ;) 


V Lush jsem si koupila věc, po které jsem už dlouho toužila :) Uhádnete, co to je? :) 


Byly jste na tomto veletrhu? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)