čtvrtek 1. září 2016

Seriály, které jsem dříve sledovala (6)- telenovely

Vítám vás u dalšího příspěvku o seriálech, tentokrát to budou telenovely :) Také jste je sledovali? :)
Nejvíce jsem měla v oblibě Natalii Oreiro a Thalii :)

Divoký anděl
Ve třídě na základní škole jsme snad všechny sledovaly seriál Divoký anděl, Milagros byla prostě top (jo do teď si pamatuji jméno hlavní postavy) :D Nedávno jsem narazila na TV Relax, že dávají po sobě seriál Divoký anděl a Jsi můj život, tak jsem se dívala na konec Divokého anděla a na kousek začátku Jsi můj život, abych zavzpomínala na časy, kdy jsem tyto seriály sledovala. :)

Kachorra
Další seriál, který jsme měly v oblibě s Natalií Oreiro byla Kachorra :) výstřední vlasy, oblečení a blbůstky to byla prostě Kachorra
Jsi můj život
Později jsem si s ní oblíbila také seriál Jsi můj život, hodně se mi líbila úvodní znělka, tu jsem si vždycky pouštěla hlasitě :D

Rosalinda
Seriál o krásné Rosalindě, strašně se mi líbily její vlasy :D

Esmeralda
Pamatuji si, jak jsem začala sledovat Esmeraldu, trávili jsme léto u babči a dědu a babča se na ni dívala a já jsem se jednoho dne k ní přidala a od té doby jsem ji sledovala taky :)

Právo na lásku
Tyto tři seriály si už moc nepamatuji, ale vím, že jsem je sledovala :)

Manuela
Yago, syn džungle
Ošklivka Betty
I tento seriál jsme sledovaly s holkami ze třídy a potom také naši českou verzi Ošklivku Katku :)

Moje krásná Valentýna
Tento seriál jsem taky sledovala v létě u babči a dědu, ale sama :) povídala jsem si o něm pak s kamarádkou ze třídy, která ho taky ráda sledovala

Titáni
Děj tohoto seriálu si moc nevybavuji, ale vím, že tam bylo plno intrik :D

Sandra, princezna rebelka
Pokud si to nepletu, tak tento seriál dávali večer a s napětím jsem sledovala, jak je to s hlavní hrdinkou, která má noční můry o vraždách (ve skutečnosti to jsou vzpomínky) a nepamatuje si svoje dětství... jak seriál skončil, vůbec netuším

Vášeň a nenávist
Opět další seriál, který jsem ráda sledovala a moc si ho už nepamatuji. Zase plný intrik a podvodů

Elisa z Rivombrosy
U těchto dvou seriálů se mi hodně líbily šaty hlavních hrdinek a jejich účesy :)

Zorro: Meč a růže
Tento seriál jsem sledovala vždycky dopoledne s mamkou a moc se nám líbil a rády jsme ho sledovaly :)


Sledovaly jste nějaké telenovely? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

10 komentářů:

  1. Já si pamatuji jen jednu telenovelu, kterou jsem sledovala a byla to Marina :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vetdinu jich znam, ale ja na serialy moc nejsem, takze jsem videla jen par dilu Divokeho Andela, Katchorrry. Osklivky a Zorra! :D Ale jako vzdy jsem se tesila! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sleduji seriály ráda a vždycky jsem je ráda sledovala :) Taky jsem se vždycky těšila :)

      Vymazat
  3. Ne že bych to sledovala, ale Milagros je prostě součást našeho dětství, to musel zaregistrovat každý. To nezapřeme. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Telenovely to byl hrozný hit! Divoký anděl byl asi nejlepší - Natalii Oreiro mám ráda do dneška a rozhodně doporučuju shlédnout její celovečerní filmy ;-). Jinak Rosalinda a Esmeralda samozřejmě klasika. Manuelu to je úplně moje dětství, kdy jsem byla fakt malinká a vím, že jsme ještě nějakou dobu sledovali Kassandru, Luisu Fernandu, Barvy lásky a Milady třeba:-D. Znáš tenhle web: http://www.latin.cz/uvod/index1.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo telenovely byly hit :) Natalii Oreiro mám taky ráda a na filmy se podívám, děkuji za tip :) dneska jsem objevila tuto stránku http://www.nataliaoreiro.cz/. Já jsem se vždycky těšila, jak přijdu dom a bude další díl nějakého seriálu :) Ten web neznám, kouknu se na něho :)

      Vymazat
  5. Sama jsem překvapená, že to říkám, ale ani jednu těchto telenovel jsem neviděla a vlastně mi ani názvy nic moc neříkají. Asi jsem moc mladá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo :D to jsou telenovely mého dětství :D na základce jsme to s holkami ze třídy sledovaly a pak se o tom bavily :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)