sobota 15. dubna 2017

Kosmetické úlovky za měsíc březen

Vítám vás u kosmetického příspěvku :) Doufám, že si užíváte velikonoční dny a volno :)


Sprchové gely jsem nafotila hned poté, co jsem je koupila, proto nejsou na horní fotce :) Tentokrát jsem vzala Mandarinkový sorbet a Sladké mango. Musím říct, že tyto mi nevoněly tolik, jako ty minulé. Tyto si už znovu nekoupím. 




Petra Lovelyhair měla na stránce výprodej, tak jsem mně a mamce objednala nějaké štětce- dvakrát B05, M64, B02 a M63 :) 


Z Oriflame mám The ONE Waterproof eye make-up remover- zatím jsem nezkoušela a jsem na to zvědavá. Jakmile vypotřebuji odličovač na oči od Deramacol, vyzkouším tento 


Opět jsem si po delší době koupila tuto micelární vodu od Loreal Paris, kterou už mám ozkoušenou a jsem s ní spokojená, v dubnu jsem si koupila ještě další micelární vodu a tu mám poprvé, tak se těšte v příštích úlovcích :)  


A ještě něčemu jsem v Oriflame neodolala. Opět jsem si koupila Cestovní sadu obalů na kosmetiku, jelikož se hodí na spoustu věcí. 


Sada obsahuje 3 průhledné lahvičky, 2 malé nádobky, 1 plastovou špachtličku a 1 průhledné pouzdro


Jakou kosmetiku jste si nakoupily? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)