pondělí 24. dubna 2017

Výlet do Prahy- kosmetický veletrh

Vítám vás u dnešního příspěvku, který bude o výletu s kamarádkou do Prahy na veletrh Interbeauty. U blogerky Lenky (zde je její blog) jsem vyhrála dvě vstupenky na tento veletrh a s kamarádkou jsme na něj v sobotu vyrazily. Ve čtvrtek jsme se domluvily v kolik pojedeme a kamarádka objednala jízdenky na vlak. V sobotu ráno jsem se vzbudila s tím, že beztak za chvíli bude zvonit budík (4:50), podívala jsem se na mobil a zjistila jsem, že je 5:35 a žádný budík zvonit nebude, jelikož jsem si jen posunula budík z týdne, který mám nastavený od pondělí do pátku a tudíž jsem ho nastavila na pondělí, čehož jsem si večer nevšimla. Rychle jsem se šla nachystat (odjezd jsme měly domluvený na 5:50, vezl nás do Olomouce můj tata), vyjeli jsme pár minut před 6., ale i tak jsme v pohodě stíhali. Na nádraží jsme si koupily jídlo a pití, já jsem se domalovala a vyrazily jsme na 2. nástupiště čekat na vlak. Cestou do Prahy jsme neseděly spolu, nebyly už místa. Ve vlaku jsme si aspoň tedy psaly a já jsem si pustila film Papírová města, po nějaké době jsem to vypla a pustila si na mobilu seriál Melissa a Joey (vážně mě ten seriál chytl). Měli jsme mírné zpoždění, takže jsme do Prahy dorazili před půl 10. Koupily jsme si celodenní jízdenku a vyrazily jsme na metro směr Holešovice. Deštníky jsme si samozřejmě nevzaly, nechtělo se nám s nimi tahat, ale naštěstí moc nepršelo a kapuce to jistily. :)




Po příchodu k výstavišti Holešovice jsme naše vstupenky vyměnily na pokladně za vstupenky, které nám umožnily vstup na akci, plus jsme dostaly program a nějaké slevy, které jsme ani nevyužily.  


Jako první jsme zašly k místu, kde byl NYX a obě jsme si tu vybraly nějaké produkty (jaké jsem si vybrala, uvidíte v kosmetických úlovcích). Řekla bych, že v NYX bylo nejvíce narváno, ale nedostatek zboží rozhodně nebyl :) 



U stánku se Sodastream jsme dostaly kelímek vody s pomerančem :) 

 

A taky jsme si koupily něco na jídlo, já jsem si dala chléb s pomazánkou- mrkvovou asi s lučinou, nejsem si jistá :) 


Zašly jsme ke stánku Mixit, kde jsme dostaly na ochutnání sušenou zeleninu a oběma nám chutnala  


V další sekci stříhaly a upravovaly vlasy, různě zajímavě líčily a česaly a taky malovaly po těle, vypadalo to pěkně :)



Zalíbily se mi tyto čelenky, ale spíše se mi líbily takhle pohromadě než pak jednotlivé čelenky :)


Potom jsem se zase vrátily ke stánkům s kosmetikou a prošly jsme ty, u kterých jsme ještě nebyly 



Minule jsem si na kosmetickém veletrhu (psala jsem o něm zde) koupila koupelovou bombu, ale ještě jsem ji nevyužila, tak jsem tady nakoupila pár vosků do aromalampy  


Při odchodu z veletrhu jsem si ještě na jídlo koupila zeleninový karbanátek a poté jsme vyrazily na metro směrem Palladium, kde jsme si zašly na oběd do Výtopny, kde byla fronta, takže jsme šly do Sephory a potom zpátky do Výtopny, kde už byla menší fronta a daly jsme si pizzu. Potom jsme ještě zašly do DM  a pak zase na metro směr Národní třída na Festival krásy :) 


Fotka vláčku tu nesmí chybět, nějak od března platíte navíc 25 Kč, které jdou na provoz vláčku 


Festival krásy- tady jsem si už nic nekupovala :) 


A ještě jsme pak zašly do další Sephory


Potom jsem se rozhodly. že zajdeme na Náplavku, prošly jsme se a nakrmily jsme kačeny, až na to, že byla docela zima a fučelo, to bylo moc fajn :) Těším se, až sem zajdeme někdy v létě  






Po procházce jsem si zajely na Václavské náměstí a zašly jsme si na kafe do Starbucks, těšila jsem se, že se zahřeju u kafe, ale když jsem si objednávala tohle kafe, co mám na fotce, tak mě nenapadlo, že bude ledové :D a aby toho nebylo málo, tak jsme zjistily, že nás tlačí čas a musíme honem na metro a na vlak. Musely jsme utíkat a tak tak jsme vlak stihly.  Naštěstí. Cestou z Prahy jsem seděly spolu, povídaly jsme si a cesta nám utekla docela rychle. Výlet jsme si užily a těšíme se, až zase někam vyrazíme. Uvidíme, kam to bude. :) <3 


Na jaký výlet jste v poslední době vyrazili? Byl jste někdo taky na kosmetickém veletrhu? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)