úterý 16. května 2017

Tři roky od založení blogu

Vítám vás u dnešního příspěvku :) Dnes jsou to už tři roky, co jsem si založila tento blog :) A tak je tu další příspěvek k blogovým narozeninám, ve kterém si shrneme třetí rok blogu. Pokračovala jsem s příspěvky Mé knižní série, Seriály, které jsem dříve sledovala (tu jsem v během třetího roku blogu ukončila posledním příspěvkem z této série, který se věnoval mému nejoblíbenějšímu seriálu Čarodějky), Kosmetické úlovky za měsíc a Knižní novinky. Dávala jsem také příspěvky z různých výletů, setkala jsem se s Anie Songe, s Robertem na Spartan Race, užila si vánoční trhy s kamarádkou v Curychu a mnoho dalšího, o co jsem se s vámi tady na blogu podělila. Ráda si příspěvky procházím a vzpomínám na zážitky z výletů a různých akcí jako byly třeba kosmetické veletrhy.



Nejnavštěvovanějším příspěvkem na blogu byl- Balíček- Poklady kancelářské myšky 2 :) 


Děkuji <3 Těším se na další rok s blogem a na vaše milé komentáře :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)