středa 31. května 2017

Malý princ všude, kam se podíváš

Vítám vás u dnešního příspěvku, který bude celý věnovaný Malému princi :) Dnes je to deset dní, co jsem měla svátek a moje "sbírka" se rozšířila. Od kamarádky jsem dostala nějaké dárečky s Malým princem :) Chtěla jsem s příspěvkem počkat, až mi přijde ještě řetízek s přívěskem s Malým princem, který jsme museli reklamovat, jelikož poslali jiný, ale chci to tady mít v květnu, tak jsem se rozhodla, že ho sepíšu teď :)


Na první pohled jsem se zamilovala do hrníčků a nutně jsem potřebovala mít oba :) 


Deník a nálepky mám ze stránky Poklady kancelářské myšky :)




Tužky s nápisy z knihy (těm jsem prostě nemohla odolat, ještě ):

Stáváš se navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal. 
Co to znamená ochočit? Je to něco, na co se nezapomíná. Znamená to vytvořit pouta. 
Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité zůstává očím skryto. 



Moje hvězda pro tebe bude jen jedna z mnoha hvězd. Proto se budeš rád dívat na všechny... 
Správně vidíme pouze srdcem,co je důležité, je očím neviditelné. 


Dlouho jsem toužila po obrazové knize, která je ve 3D provedení. Před pár lety jsem se na ni dívala v knihkupectví, koncem minulého roku jsem se na ni dívala na internetu a všude bylo, že je Velká obrazová kniha Malý princ vyprodaná. Minulý měsíc jsem se na ni zase dívala na internetu a našla jsem, že je v prodeji Malá obrazová kniha Malý princ a je taky ve 3D a samozřejmě za levněji. Tak jsem si ji na knihcentrum.cz objednala a měla jsem velikou radost, když mi přišla. Konečně jsem držela knížku, po které jsem tak dlouho toužila. <3 


Jak říkám- Malý princ je moje srdcová záležitost. Četla jsem ho už jako malá, když jsme s bráchou trávili letní prázdniny u babči a dědu a už tenkrát jsem si ji oblíbila. Pamatuji si ji, jak jsme Malého prince probírali na střední a já jsem si říkala- tenkrát jsem vůbec nevěděla, že je to knížka, která patří do povinné četby. Pro mě to byla knížka, která mě okouzlila a já si ji oblíbila. 


Také si pamatuji, jak nám učitelka na střední řekla, že jsme jako děti knížku nepochopili, tak jako nyní, když jsme starší. Když to řekla tak mě v mysli vyskočila vzpomínka na to, že já jo a pomyslela jsem si- Já jsem ji pochopila už tenkrát... 



Také máte nějakou knižní sbírku? Co je vaše knižní srdcovka? Budu ráda když se podělíte v komentářích :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

10 komentářů:

  1. Ta knížka je prostě úžasná. Prohlížela jsem si ji a mám v plánu si ji pořídit také. já mám to staré, hodně staré vydání a to zatím vede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je :) Taky máme to staré vydání, četla jsem ho právě u babči a dědu :)

      Vymazat
  2. Letos jsem maturovala z Malého prince a od té doby na něj doslova narážím všude :D Já tu knížku milovala na základce, teď už mi nic moc neříká. Dá se říct, že mezi mé "srdcovky" patří třeba takový Frankenstein nebo povídky od Poea :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to tak občas bývá, že na to pak člověk pořád naráží :D Pro mě zůstává Malý princ napořád jako srdcovka :) Tak ty jsem já nečetla :)

      Vymazat
  3. Malého prince jsem četla k maturitě a moc se mi líbil :) Ty hrnečky a tužky jsou naprosto úžasné :) Jsem zvědavá i na ten řetízek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jsou, jsem z toho všeho nadšená :) Jakmile ho budu mít, tak přidám fotku :)

      Vymazat
  4. Úžasná sbírka! abych se přiznala, Malého prince nechápu. Je to nádherný příběh, ale nechápu poselství. Vždycky jsem si myslela, že až ho přečtu, vezmu si ho k maturitě, abych dokázala, že je naprosto pochopitelný, ale veškerá ta filozofie mi jaksi unikla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem z ní nadšená :) Myslím si, že každý pochopí Malého prince po svém a je to různé v každém věku, jak knihu vnímáme :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)