středa 22. listopadu 2017

Možná jednou- Colleen Hoover

Vítám vás u knižního příspěvku, který bude zaměřený na knížku Možná jednou. Zmiňovala jsem se o ní v knižních novinkách (najdete zde). Anotaci jsem nečetla, na první pohled mě knížka zaujala obálkou a zajímalo mě o čem příběh bude. Na začátku knížky je napsané, kde si k ní můžete pouštět písničky, které byly ke knížce udělány. Našla jsem si je, ale nakonec jsem je nepouštěla.


Příběh je střídavě z pohledu postav Sydney a Ridge a tím je to ještě zajímavější. Sydney se ocitne ve složité životní situaci a nemá, kam jít. Ujme se jí sympatický hudebník Ridge odvedle a Sydney získá nové spolubydlící a časem se z nich stanou přátelé.  
Jsem ráda, že jsem si anotaci nepřečetla, alespoň jsem neměla prozrazenou podstatnou informaci, která se týká Ridge. A ani vám to tady nebudu prozrazovat. Byla jsem překvapená, když jsem se to dočetla a listovala jsem pak zpátky, jestli jsem něco nepřehlídla, že mi to uniklo. Příběh je o lásce mezi lidmi a k hudbě. Sydney začne psát texty pro skupinu s Ridgem a u toho se sbližují čím dál víc. Jenže je tu také Maggie a té nechtějí ani jeden ublížit. 
Příběh se mi moc líbil a dobře se četl. Akorát konec mi přišel docela rychlý, čekala bych tam ještě trochu něčeho, ale to už je jen můj osobní pocit, jinak byl ukončen pěkně.  
Knížku vám rozhodně doporučuji.


Četly jste tento příběh? Budu ráda za vaše názory na příběh. :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

2 komentáře:

  1. Na tuhle knížku jsem četla hodně rozporuplných recenzí. Je dobře, že se ti líbila (mimochodem super recenze!). Já furt váhám, jestli knihu zkusit, nebo ne... Možná počkám až se objeví v nějakých slevách :P :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji jsem ráda, že se ti líbí :) Já jsem ji koupila, když byla v Neoluxoru akce 1+1 :) Tak třeba se k ní brzy dostaneš ;)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)