čtvrtek 2. listopadu 2017

Kosmetické úlovky za měsíc říjen

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků :)

Když máme úlovky za měsíc říjen, tak mi to nedá a musím se zeptat. Byly jste někde na Halloweenu a jakou jste měly masku? Já jsem vyrazila na malou party a kostým jsem si pojmenovala jako Zombie Šípková Růženka (inspirovala jsem se u Terry MakeupTutorials ).

A teď už pojďme na kosmetiku. :)


Vyrazila jsem do Rossmannu, když tam měli 50% slevy na dekorativní kosmetiku. Koupila jsem si dva laky na nehty od Miss Sporty- Candy shine glitter effect a Wonder metal, z kterého jsem nadšená a nosím ho teď pořád :)  


Pak jsem si koupila černé tekuté linky na oči také od Miss Sporty (použila jsem je na Halloween party), držely pěkně, akorát při odličování se docela drolí a je to trochu nepříjemné


Od Essence jsem neodolala vysouvací tužce na rty v odstínu 02 Sweet heart a tu jsem také použila na Halloween party 


Z Oriflame jsem si objednala štětec na oční stíny Giordani Gold (zalíbil se mi jeho tvar) 


Dále od Oriflame- krém na ruce Golden edition, který krásně voní a mám v plánu, že si ho dám do kabelky, abych ho v práci měla po ruce 


A jako poslední z Oriflame jsem si pořídila houbičku na make-up . Už z dřívějška jednu mám a jsem s ní spokojená, další se mi bude hodit a byla za dobrou cenu. 


Jakou kosmetiku jste si pořídily? Využily jste slev v Rossmannu? 
Budu ráda, když se podělíte v komentářích. :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)