pátek 29. prosince 2017

Kosmetické úlovky za měsíc listopad

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků, které tentokrát vycházejí, až ke konci měsíce. Na blogu probíhala soutěž Přečti a najdi 2, takže nebylo moc prostoru pro další příspěvky a bylo to během prosince docela hektické. O soutěži něco víc napíšu v knižním příspěvku v lednu.
Během listopadu jsem si moc kosmetiky nekoupila. Prosincové úlovky, ale budou opět větší, takže se máte na co těšit.


Pořídila jsem si micelární vodu od Biodermy. Začala jsem ji používat teprve před pár dny, jelikož jsem chtěla dopotřebovat tu od Garnier. 


Oblíbila jsem si sprchový gel od Fa Honey- jeho vůně je úžasná :) 


Před nějakou dobou jsem si oblíbila Růžovou vodu, a tak jsem si řekla, že bych mohla vyzkoušet i tu Levandulovou, ale strašně mi smrdí a je to děsně nepříjemné. Vrátila jsem se zase k Růžové a tuhle jsem  dala mamce, které nevadí. 


Jakou kosmetiku jste si pořídily vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Růžovou vodu budu určitě někdy testovat. Vypadá to, že všem vyhovuje:D. Micelárku od Biodermy mám hrozně ráda:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, používám ji moc ráda :) Micelárku jsem si oblíbila , je vážně super :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)