pondělí 11. prosince 2017

Přečti a najdi 2- 5. soutěžní kolo

Přečti a najdi 2 
Více najdete v předešlém příspěvku zde 

Je tu už 5. soutěžní kolo a s  ním knížka Topím se v tobě  


Na jaké stránce se nachází tento úryvek:

MÁM KLIKU- JSEM ZAMILOVANÁ
                     
Leden
Kyle a já jsme spolu začali chodit a náš vztah byl příjemný a vzrušující zároveň. V jistém smyslu se mezi námi nic nezměnilo. V jistém smyslu jsme se chovali jako dřív, jen jsme se navíc drželi ve škole za ruce, líbali se na chodbách, v jeho autě, na gauči před televizí. Naši rodiče si s námi opravdu "promluvili" o bezpečném sexu, což bylo hrozně ponižující. Mamka a táta mi ani nedali šanci vysvětlit, že jsme se zatím  s Kylem dostali jen k líbání, že sex zatím vůbec není na pořadu dne. 
Aspoň toho mého. Kyle jako by se mi v tomhle přizpůsoboval, a já byla prozatím spokojená s tím, jak je to teď.  

1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam.cz
2. Do předmětu napište Přečti a najdi a o jaké kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2. soutěžní kolo.../ 1. soutěžní úkol, 2. soutěžní úkol... nebo Bonus 1; Bonus 2...
3. Do mailu napište číslo stránky, na které se ukázka nachází + případně název kapitoly nebo odpovědi na úkoly/ bonusy.
4. Pokud nechcete, aby vám utekly bonusy, přidejte se na fb stránku.

Těším se na vás u dalšího kola ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)