pátek 6. dubna 2018

Kosmetické úlovky za měsíc březen

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. V měsíci březnu jsem hlavně dokupovala to, co mi začalo docházet, převážně tedy mé oblíbené produkty.


Odličovacích tamponků není nikdy dost. Tyto měli v Rossmannu v akci 2+1


V některých úlovcích jsem vám psala, že jsme si s mamkou oblíbily tělový krém z Avonu z řady planet spa, když se mi dostal katalog do ruky, musela jsem nám je objednat. Tentokrát jsem vzala s bambuckým máslem  :) 



Plus jsem si ještě objednala lak na nehty v odstínu Caring creme. Koupila jsem si také lak na nehty od Catrice Liquid silver effect- Lux chrome, který mě zaujal na facebooku, vypadal na fotce pěkně na nehtech- realita je bohužel jiná. Po koupení laku jsem zjistila, že se má použít s lakem Luxchrome 2in1 base & top coat. To tam nepsali a ani ho tam nemají. Koupila jsem si top coat lak od Essence 


Opět používám Fyziologický micelární čistící gel od Lirene 


V Tetě jsem využila akci na Nivea a koupila jsem si odličovač na oči. Jsem s ním spokojená, dobře odlíčí a nedráždí mi oči


Pak jsem ještě koupila sprchový gel Nivea a krém na ruce s mandlovým olejem


Nějakou dobu jsem si už nekoupila sprchový gel od Dermacolu, tak jsem to musela napravit a vzala jsem Jablko & skořici. Máte oblíbenou vůni sprcháče od Dermacolu? :) Já Vodní meloun a Černá třešeň <3


A samozřejmě tu nesmí chybět Batiste suché šampony- Rose gol a Floral


A nakonec lak na vlasy. Ten obrázek se mi moc líbil, tak jsem ho musela vzít. Laky od Taft používám ráda. A s takovým obrázkem je ještě větší radost ho kupovat a používat :) 


Těším se  na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

Budu ráda za vaše komentáře ;)