pátek 27. dubna 2018

Kosmetický stolek a skříňka

Vítám vás u slibovaného kosmetického příspěvku

Splnila jsem si své dvě přání- mít kosmetický stolek a skříňku se šuplíky na kosmetiku a další věci. A už se mi to splnilo. 
Takhle vypadal stolek, než jsem ho uklidila a všechno uspořádala. Nebyla jsem si jistá, co kam dát, takže mi to zabralo víc času. Pojďme se podívat, jak se mi to povedlo. Je mi jasné, že za nějakou dobu to trochu pozměním, ale teď mi to vyhovuje. 


Takhle momentálně je uklizený stolek (to jsem zvědavá, jak dlouho to vydrží). Ta část stolku, kde je hnědý košík, je výklopná, je tam přihrádka na věci a zrcadlo 


Otevírá se nahoru na libovolnou výšku, poté to samo drží otevřené. Původní uspořádání



A nyní s kosmetickými organizéry, vzorečky, krémy a pár kosmetickými produkty 


Po zemi jsem měla kosmetické organizéry a plno dalších věcí a trvalo mi to zhruba dvě odpoledne a večery, než jsem to uklidila


Kosmetika, štětce, kosmetické taštičky, sponky, gumičky... Úsilí se vyplatilo a vše má své místo 


Kosmetický stolek <3

První šuplík před 


a po- organizér na rtěnky, houbičky na makeup, krémy, květinová čelenka, náramky od Anie Songe 


2. šuplík před 


a po- paletky v kosmetickém organizéru, pudr, Chloé <3, oční gel, Růžová voda, hadýrky na čištění štětců a za nimi čistič na štětce a tyčinky do uší 


Třetí šuplík před- kosmetické organizéry a různé věci, co sem ani nepatří, ale potřebovala jsem je honem někam dát 


a po- kosmetická taštička Avon- skvělá na dovolenou, košík z ruliček- gumičky a sponky, cestovní lahvičky, Nivea antiperspirant, Oriflame zázračné kelímky  


Poslední šuplílk před- sem jsem dala kosmetické organizéry, pleťové masky, kosmetickou a květinovou čelenku 


a po- kosmetická taška na pověšení s přihrádkami Oriflame, kosmetické štětce a další tyčinky do uší 


Kosmetická skříňka <3


Zatím na ní mám košík z Oriflame s malými ručníky Milk & Honey Oriflame, vůni Oriflame, balzám na rty Ziaja a vedle mušličky v kosmetickém orgsnizéru 


V prvním šuplíku mám všelijaké věci- Instax foťák, prázdný BIG od Lush, kartáč Sephora, košík se sponkami, balzám na rty, vzorečky Kiehl´s 


Druhý šuplík- mono stíny, tužky na oči, odličovací ubrousky, lak na vlasy, Batiste suchý šampon a odličovač očí Nivea do zásoby plus odličovací ubrousky Nivea


Třetí šuplík- laky na nehty, pilníky, manikúra a různé věci na zdobení nehtů 


Čtvrtý šuplík- Benefit kalendář, další Batiste, deodorant, košík s vůněmi Katy Perry, NYX podkladová báze pod oční stíny, řasenka Dermacol, zázračný kelímek... 


Pátý šuplík- čistič na štětce, tvářenka Sephora, řasenka, mono stíny, lesky na rty, odličovací tamponky, houbičky, pilník na nehty Oriflame


Šestý šuplík- můj největší organizér- rtěnky, lesky na rty, tužky na oči, korektor, pilník na nehty, štětečky, moje nejspíš vůbec první paletka (pořád ji mám schovanou, nechce se mi ji vyhazovat), ořezávátko Benefit , kleštičky na řasy... 


Sedmý šuplík- kosmetické taštičky 


Předposlední šuplík- krabice Sephora s různými věcmi, co tolik nepoužívám, kartáče, krepovačka na vlasy a kulma na vlasy s ochrannou rukavicí 


V posledním šuplíku mám fén a násady na něj plus obal na kulmu


Jak skladujete vy svou kosmetiku? Budu ráda, když se podělíte v komentářích :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

Budu ráda za vaše komentáře ;)