neděle 18. listopadu 2018

Oblíbené produkty- Catrice

Vítám vás u nové série Oblíbené produkty. Jako první jsem vybrala kosmetické produkty Catrice. Tento typ příspěvků mám v plánu už delší dobu a konečně jsou tu.


Nejvíce používám make-up Liquid coverage v odstínu 010 Light beige. Make-up se příjemně aplikuje a nejraději ho nanáším houbičkou na make-up z Oriflame. Make-up je lehký, v práci mi vydrží a vypadá dobře. Momentálně na něj používám Dermacol sypký pudr. 


Další nejčastěji používaný produkt je tekutý korektor Liquid Coverage v odstínu 010 Porcellain. Korektor používám na make-up a někdy jen samotný a zapudruji ho. 


Jako další tu mám paletku očních stínů Prismatic palette Lala Berlin- C01 Prismatic Persian. Já ji hlavně používám jako rozjasňovač a vypadá to pěkně.



Uzavřu to očním stínem Liquid Metal 010 Look Me In The Ice pro metalický efekt. Krásný stín do vnitřních koutků a nejen na to. Když jsem viděla tyto stíny v drogerii, tak tento odstín byla jasná volba.  


Jaké máte oblíbené produkty Catrice? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)