čtvrtek 1. listopadu 2018

Kosmetické úlovky za měsíc říjen

Vítám vás u nového kosmetického příspěvku Máme tu další kosmetické úlovky. Pojďme na ně.


V časopise Harper's Bazaar jsem měla jako dárek pleťovou masku od Sephory, kterou si plánuji dát o víkendu. 


V časopise JOY jsem měla voňavku C-THRU. Ideální malá vůně do kabelky. Nosím ji tam neustále. 


V drogerii Teta jsem si opět koupila make-up Catrice Liquid coverage 010 Light beige.


plus ještě od Catrice tekutou rtěnku Velvet matt 010 MidNude Season. 


Z Oriflame jsem si objednala další štětec na oční stíny Giordani Gold, který jsem si hodně oblíbila, jak jsem vám už psala v některých předešlých úlovcích.


Od Essence jsem si musela koupit mono stín melted chrome v odstínu 01 zinc about you. A je krásně lesklý. Moc se mi líbí. Pokud o nějakém odstínu přemýšlíte, tak si ho určitě kupte ;) 


Jaké máte kosmetické novinky? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)