úterý 2. dubna 2019

Kosmetické úlovky za měsíc březen

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Dneska jsem konečně na focení využila můj nový talíř z Ikea (název má Framkalla, kdyby se někomu také zalíbil) :) Klasicky jsem si dokoupila lak na vlasy Taft a opět něco z Oriflame. Pojďme tedy na to.


Při jedné z návštěv dm jsem si koupila dva laky na nehty Miss sporty Vanilla Flavor a Peachy cream. Neměli ten odstín, který jsem chtěla, tak jsem si aspoň vzala tady ty. 


Až při dalším nákupu jsem sehnala ten odstín, který jsem chtěla a byl to Rose Macaron. Tyto 3 laky teď nosím nejvíc 


A taky jsem si přikoupila další stín Melted chrome od Essence, tentokrát v odstínu 04 Steel the look 


Z Oriflame mi konečně došla rtěnka THE One Plum Elegance 


Přes kamarádku mám paletku Zoeva Warm spectrum. Dlouho jsem chtěla mít nějakou Zoeva paletku a tato se mi zalíbila na první pohled. Trošku je ochytaná, používala jsem ji teď docela často.




Jaké máte kosmetické novinky? Budu ráda za vaše komentáře :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)