neděle 17. března 2019

Knižní novinky

Vítám vás u knižního příspěvku :) Z minulých knižních novinek (najdete zde) mám momentálně rozečtenou knížku Tajemství. Snažila jsem se mít přečtené knížky z knihovny. Tentokrát jsem objednávala na martinus.cz


Z knihovny jsem měla půjčené Tisíc kousků tebe, Deset tisíc nebí nad tebou. Příběh se mi moc zalíbil a těšila jsem se, až vyjde poslední díl Milion světů s tebou. Druhý díl skončil napínavě a já byla zvědavá na pokračování. Nakonec jsem si objednala všechny tři díly. Tyhle knížky potřebuji mít v knihovničce. 


Po přečtení knížky Den co den jsem zjistila, že je i druhý díl Ještě jeden den, za což jsem moc ráda a těším se, jak to bude dál. 


Na první pohled se mi zalíbila knížka Květinová zahrada. 


Má vytlačovací stránky, takže si vytlačíte obrys jednotlivých květin <3


A jako poslední tu mám knížku z bazaru na databázi knih Abeceda krasopsaní 


K objednávce jsem dostala slevové kupony a hlavně nálepku Knižní odysea, kterou jsem si už nalepila do knihovničky 


Jaké máte knižní novinky vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Moc pěkné nové kousky :) Četla jsem Tisíc kousků tebe a moc se mi líbila, taky nutně potřebuji celou sérii :) Tak hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)Tahle série je skvělá, moc se mi líbí :) Snad se k ní brzy dostaneš ;)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)