neděle 26. ledna 2020

Úlovky z knihovny

Vítám vás u prvních letošních úlovků z knihovny. Dívala jsem se na minulé úlovky (zde) a nic jsem z nich doteď nepřečetla. Akorát jsem si prodloužila výpůjční dobu. Nějak se mi do nich nechce. Máte to taky tak? Půjčíte si knížky, které vás zaujmou, ale pak se vám do nich nechce? Přinutíte se dočíst knížku, která vás nebaví?


Knížka Velikost L znovu na scéně mě zaujala podle jména autorky. Říkala jsem si, že od ní nějakou knížku mám doma. Našla jsem ji v knihovničce. Na základní škole jsem dostala její knížku Princezna v zácviku. Jsem zvědavá tady na tu. 


Knížka Jeden z nás lže mě zaujala podle názvu. Tak snad se do ní začtu. 


Miluji Přátelé, takže knížka o Jennifer Aniston byla jasná volba. <3 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)