pátek 3. ledna 2020

Knižní novinky

Vítám vás u prvního příspěvku v novém roce. Končili jsme kosmetikou a začneme knížkami.


Po téhle knížce jsem se už dívala po přečtení Moje pacifická hřebenovka. Když jsem ji viděla v Knihy Dobrovský, tak jsem si ji musela už konečně koupit. A to jsem původně nešla kupovat knížku pro sebe :D 


Byly jsme s kamarádkou nakupovat a zaujaly nás také knížky v Levných knihách. Neodolala jsem malému vydání Malého prince. 
A když jsem byla minulý měsíc vyzvedávat v zásilkovně (která je v malém knihkupectví) balíček, tak jsem také neodolala CD s Malým princem. <3 


Malé ženy jsem četla už víckrát a zmiňovala jsem se o nich zde. Měla jsem je vždy půjčené z knihovny. Když jsem je četla naposledy, říkala jsem si, že by bylo fajn mít je v knihovničce. S mamkou jsem byla v knihkupectví a měla jsem si vybrat knížku k narozeninám. Vzpomněla jsem si na Malé ženy a okouzlila mě tato jednoduchá a krásná obálka.  


K narozeninám mi z Knihy Dobrovský přišla sleva 20%, tak jsem ji využila na knížku bez rozloučení, po které jsem už taky párkrát pokukovala. Chtěla jsem si ji vzít, jak jsme byly s mamkou pro knížku, ale vzala jsem zmiňované Malé ženy.  


Od kamarádky jsem si přála dostat knížku Časoběžník a jsem na ni opravdu zvědavá. Různé časové doby a cestování mezi nimi, to je něco pro mě. 


Jaké máte knižní novinky? Budu ráda, když se podělíte v komentářích :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)