úterý 31. března 2020

Slupovací pleťové masky

Vítám vás u kosmetického příspěvku, ve kterém se zaměříme na tři slupovací pleťové masky.


Avon- Anew Ultimste Zlatá slupovací pleťová maska (75ml) Jako první slupovací masku jsem si pořídila zlatou- zaujala mě právě svou barvou. Nanáším všechny masky štětcem na pleťové masky z Oriflame. Maska se dobře nanáší. Na obličeji je příjemná. Po zaschnutí se dá dobře sloupnout, ale na některých místech úplně nezaschne. 


Superfood Cannabis sativa peel- off mask- Slupovací maska Cannabis (10 ml). Masku jsem si předělala do kelímku, aby se mi dobře nanášela. Po zaschnutí je skoro průhledná. 



Oriflame-  Pure skin- Černá slupovací maska (50 ml). Nejvíc jsem si v poslední době oblíbila tuto černou masku. Zasáhne úplně všude a pěkně se sloupavá. Ze všech tří masek jde u této po sloupnutí nejvíc vidět, že pleť vyčistila.


Po všech maskách je pleť příjemně jemná. Ovšem nejvíc mě nadchla černá z Oriflame.

Jaké jsou vaše oblíbené pleťové masky? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)