středa 8. dubna 2020

Kosmetické úlovky za měsíc březen

Vítám vás u březnových kosmetických úlovků. Začátkem března jsem udělala dvě objednávky kosmetiky a jinak jsem nic nekupovala kromě časopisu Glanc se sprchovou pěnou Fa. Z Oriflame tu tentokrát nic nemám.


Objednávka z Notino- tekutá rtěnka s leskem od Loreal Paris v odstínu Brilliant Signature 




Pak mě ještě zaujala rtěnka od Maybeline Color Sensational Matte v odstínu Pech Buff  982, krásně světle růžová   



Hlavně jsem chtěla jednat NYX Proof It bázi pod oční stíny. Náhodou jsem narazila na to, že ji na Notino mají a měla jsem z toho velkou radost. Před lety jsem tuto bázi dostala od kamarádky (najdete zde). Moc jsem si ji oblíbila a celou ji spotřebovala. Pak jsem ji na stránkách nenašla. 


Nalevo je krabička od báze, kterou jsem dostala od kamarádky. Nechala jsem si ji, abych s jistotou věděla, která to báze byla. A napravo je ta nová báze. Má trošku jiný obal. Pro jistotu jsem si objednala báze dvě. 


Na Sephora.cz měli akci na MDŽ, tak jsem si řekla, že toho využiji a objednám si paletku, která se mi už delší dobu moc líbí. 


Vzorečky přišly pěkné- Urban Decay fixační sprej na make-up, maska Sephora, báze a dva odstíny make-upu Sephora a vzoreček vůně 


Objednala jsem si také tuto roztomilou houbu tučňáka. Čekala jsem, že bude menší a mile mě překvapilo, jak je velká. 


A nyní už k paletce. Objednala jsem si Huda Beauty New Nude <3 


Obal paletky vypadá krásně 



Ale co teprv paletka uvnitř. To je nádhera <3 Krásné barvy stínů, pigmentace top, co víc si přát. Opravdu jsem z paletky nadšená a jsem ráda, že jsem do ní šla. 


Jaká je vaše oblíbená paletka očních stínů? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)