středa 14. října 2020

Kosmetické úlovky za měsíc září

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Přijde mi neuvěřitelné, že už je to za září. Utíká to strašně rychle. 


V časopise Joy měly být produkty od značky Nivea. Těšila jsem se, že mi do schránky přijde Joy s mým oblíbeným odličovačem na oči, ale to se nestalo. Všem předplatitelům poslali 2 malé pasty Medi Blanc. Čekala bych, že právě předplatitelé mají ty dárky mít. Dávala jsem to na instastories, že se mi to nelíbí a hned mi z Joy psali, že předplatitelé nemají vždy zaručené dárky a pod. Prostě taková obecná zpráva, kterou pak psali i na facebooku, kde si na to předplatitelky stěžovaly. Hlavně, že v časopise, kde lákají na předplatné, tak mají obrázky se všemi dárky, co už předplatitelé měli. Takže podle toho by vždy měli mít ten dárek, co má být a ne něco jiného. 


I tak mi to nedalo a Joy jsem si koupila v trafice, jelikož se ten odličovač vyplatil více v časopise než v drogerii. Koupila jsem si dvě čísla. Je to opravdu můj velice oblíbený odličovač na oči, ale to jsem tu už psala víckrát. 


Zaujal mě Čistící pleťový olej z řady NovAge. Objednala jsem ho pro sebe i pro mamku, tak jsem zvědavá, jak nám bude vyhovovat. 



Kamarádce jsem dala masku pod oči k narozeninám. Optimals Insta- cool- Hydrogelová chladící maska pod oči. Měli ji teď v akci, tak jsem si řekla, že ji taky vyzkouším. 


Jako další jsem si objednala tzv. Mystery box- 5 produktů a nevíte jaké. Akorát balzám na rty tam nepatří. To jsem si uvědomila teď u psaní. Byla tam pěna do koupele, ale tu jsem dala bokem, protože tu pro někoho mám. Takže mystery box obsahoval- vůni, mýdlo, pěnu do koupele, šátek a tělový pudr. 


Parfémovaná voda Volare Forever


Mýdlo s vůní brusinek a černého čaje ve tvaru zvonku 



Šátek Heart Pop v krásném kornoutku 


Vonný pudr Cooling Delight Love s vůní levandule 


Tento balzám na rty jste už u mě viděli TheOne- Soft Peach v obalu jako rtěnka 


Neodolala jsem tomuto krásnému světle růžovému laku na nehty Colpurbox v odstínu Pearly pink 


A ještě tu mám dva vzorečky, které jsem si objednala Parfémovaná voda Infinita a Osvěžující projasňující oční krém NovAge True Perfection 


Po delší době jsem zašla do drogerie Rossmann a koupila si houbičku na make-up od Essence. Už jsem ji měla a byla jsem s ní spokojená. 


Pak jsem tam ještě vzala lak na nehty. Měli tam vypsané čísla laků, které jsou za 19, 90. Zaujal mě odstín 080. Hned mě napadlo, že se bude krásně hodit na podzim. Mám ho momentálně na nehtech a odstín se mi líbí, vybrala jsem dobře. 


Do dm jsem si zašla pro kokosový šampon na vlasy od Alverde


A ještě pro micelární vodu od Garnier- Micelární voda s růžovou vodou. Říkala jsem si, že ji někdy vyzkouším a akorát tam na mě čekala poslední. 


Jakou kosmetiku jste si pořídily? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)