středa 7. října 2020

Můj návrat k šití- knížky

Vítám vás dalšího knižního příspěvku. Tentokrát tu mám knížky zaměřené na šití. Objednávala jsem je na svojtka.cz. Primárně jsem šla na tuto stránku objednat dětské knížky (o těch vám napíšu někdy příště), ale zaujaly mě tam i tyto knížky o šití, ve kterých jsou i střihy na bodýčka, tašky apod.  


Jako první mě zaujala knížka Šijeme pro miminko. Knížka obsahuje střihy na oblečení pro miminko a různé doplňky. Je to rozdělené pro kluky a holky. 


Podle popisku a fotek stránek z knížky jsem si řekla, že zkusím vzít knížku Začínám šít. Přeci jen jsem se dlouho šití nevěnovala, tak se to bude hodit. 


I knížka Nebojte se šicího stroje mě zaujala podle popisku a fotek stránek z knížky. Určitě z této knížky využiji tipy na různé doplňky do pokojíčku pro malou, až bude větší. <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)