pondělí 18. července 2022

Kosmetické úlovky za měsíc červen

Vítám vás u dalšího kosmetického příspěvku. Z Oriflame jsem neobjednávala, ale jednu věc tu mám. Zapomněla jsem ji přidat někdy v předešlých.


Dlouho jsem si chtěla objednat šampon od Milva Quine a pořád jsem to odkládala. Dělala jsem objednávku na dr,. Max eshopu a napadlo mě, že by ho mohli mít. Objednala jsem si tedy rovnou i kondicionér. 


Mám tu zapomenutou masku pod oči z Oriflame, kterou jsem už jednou měla a byla příjemná a ještě jsem si koupila masku pod oči od Garnier 


Pár let zpátky jsem měla krém od Bioderma Sensibio light a byla jsem s ním spokojená. Koupila jsem si dvě balení. 


Plus jsem ještě chtěla vyzkoušet něco od Cerave. Koupila jsem si zjemňující čistící emulzi a hydratační péči o pleť SPF 25


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)